165/2004
ZARZĄDZENIE NR 165 /2004
PREZYDENTA MIASTA RADOMIA
z dnia 26 maja 2004r
W sprawie odwołania Komisji Przetargowej powołanej Zarządzeniem Prezydenta Miasta Radomia Nr 33 z dnia 23.01.2004 r. oraz powołania nowej komisji do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: termomodernizację dachu w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 32 przy ul. Jarzyńskiego 3 w Radomiu.
Na podstawie § 4 ust 1 i 8 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Radomiu ustalonego Zarządzeniem nr 396/2003 Prezydenta Miasta Radomia z dnia 31 grudnia 2003 r. oraz art. 19 ust 2 i art. 21 Ustawy z dnia 29.stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych ( Dz.U.Nr-19, poz. 177 ) zarządza się co następuje:
§ 1
Odwołuje się Komisje Przetargową powołaną Zarządzeniem Prezydenta Miasta Radomia Nr 33 z dnia 23.01.2004 r. do przygotowania i przeprowadzenia postępowania
w trybie przetargu nieograniczonego na termomodernizację dachu w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 32 przy ul. Jarzyńskiego 3 w Radomiu w składzie:
1 Barbara Kutkowska - Wiceprezydent Miasta Radomia Przewodniczący Komisji
2 Jan Pawlik - Kierownik Referatu Wydziału Inwestycji Zastępca Przewodniczącego
3 Jakub Kiełbasiński - Dyrektor Wydziału Edukacji i Sportu Członek Komisji
4 Jacek Ziętkowski - Pracownik Wydziału Inwestycji Sekretarz Komisji
5 Przemysław Kotwicki - Pracownik Wydziału Inwestycji (prawnik) Członek Komisji
§ 2
Powołuje się nową Komisje Przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowania
w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 60.000,00 Euro, na :
termomodernizację dachu w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 32 przy ul. Jarzyńskiego 3 w Radomiu
w składzie:
1 Anna Szczepańska - Wiceprezydent Miasta Radomia Przewodniczący Komisji
2 Jan Pawlik - Kierownik Referatu Wydziału Inwestycji Zastępca Przewodniczącego
3 Jacek Ziętkowski - Pracownik Wydziału Inwestycji Sekretarz Komisji
4 Przemysław Kotwicki - Pracownik Wydziału Inwestycji Członek Komisji
§ 3
Komisja przetargowa przygotowuje i przekazuje do zatwierdzenia Prezydentowi Miasta Radomia (działający z upoważnienia Prezydenta Miasta - Wiceprezydent Miasta Radomia Józef Nita )
1. projekt ogłoszenia o udzielenie zamówienia publicznego,
2. projekt specyfikacji istotnych warunków zamówienia
3. projekt umowy w sprawie zamówienia publicznego,
§ 4
Przeprowadzając postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego komisja przetargowa,
w szczególności:
1. udziela wyjaśnień dotyczących treści dokumentacji udostępnianej dostawcom lub wykonawcom ubiegającym się lub zamierzającym się ubiegać o udzielenie zamówienia publicznego,
2. wnioskuje o wprowadzenie zmian do dokumentacji, o której mowa w § 2
3. wnioskuje o przedłużenie terminu do składania ofert,
4. dokonuje otwarcia ofert,
5. sprawdza kompletność ofert i ocenia spełnianie warunków stawianych dostawcom
lub wykonawcom oraz wnioskuje o wykluczenie dostawców lub wykonawców w przypadkach określonych ustawą,
6. wnioskuje o odrzucenie oferty w przypadkach określonych w ustawie,
7. ocenia, na podstawie przyjętych kryteriów, oferty nie podlegające odrzuceniu,
8. wnioskuje o przedłużenie terminu związania ofertą, w tym terminu ważności wadium,
9. przygotowuje propozycję wyboru oferty najkorzystniejszej bądź występuje o unieważnienie postępowania w przypadkach określonych w ustawie i przekazuje do zatwierdzenia Prezydentowi Miasta Radomia
10. przyjmuje i analizuje wnoszone protesty oraz przygotowuje projekt odpowiedzi na protest
do zatwierdzenia przez Prezydenta Miasta Radomia
§ 5
Pracą Komisji kieruje przewodniczący, do którego zadań należy w szczególności:
1. wyznaczanie terminów posiedzeń komisji oraz ich prowadzenie,
2. podział między członków komisji prac podejmowanych przez komisję przetargową,
3. nadzorowanie prawidłowego prowadzenia dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
4. odebranie od członków komisji oraz innych osób wykonujących czynności związane
z postępowaniem o zamówienie publiczne, oświadczeń określonych w art. 17 ust. 2
Ustawy z dnia 29.stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych,
5. współpraca z osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia.
§6
Sekretarz komisji dokumentuje prace komisji przetargowej w formie protokołu oraz zapewnia formę pisemną postępowania o udzielenie zamówienia publicznego według wymagań określonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
§ 7
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Zarządzeniu mają zastosowanie przepisy Ustawy z dnia 29.stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych i przepisy wykonawcze do niniejszej ustawy.
§ 8
Wykonanie Zarządzenia powierza się Dyrektorowi Wydziału Inwestycji.
§9
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania