Nr 138/2004
ZARZĄDZENIE NR 138 /2004
PREZYDENTA MIASTA RADOMIA
z dnia 23 kwietnia 2004r.
W sprawie powołania komisji do przygotowania i przeprowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego na:
- ,, Modernizację części sanitariatów w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej
Nr-23 przy ul. Gajowej 60 w Radomiu”.
Na podstawie § 4 ust 1 i 8 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Radomiu ustalonego Zarządzeniem nr 396/2003 Prezydenta Miasta Radomia z dnia 31 grudnia 2003 r. oraz art. 19 ust 1 i art. 21 Ustawy z dnia 29.stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych ( Dz.U.Nr-19, poz. 177 ) zarządza się co następuje:
§ 1
Powołuje się Komisje Przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowania
w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 60.000,00 Euro, na :
- ,, Modernizację części sanitariatów w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej
Nr-23 przy ul. Gajowej 60 w Radomiu”.
w składzie:
1. Eugeniusz Kaczmarek - Dyrektor Wydziału Inwestycji Przewodniczący Komisji
2. Jan Pawlik - Kierownik Referatu Wydziału Inwestycji Zastępca Przewodniczącego
3. Grzegorz Panek - Pracownik Wydziału Inwestycji Sekretarz Komisji
4. Przemysław Kotwicki - Pracownik Wydziału Inwestycji Członek Komisji
§ 2
Komisja przetargowa przygotowuje i przekazuje do zatwierdzenia Prezydentowi Miasta Radomia (działający z upoważnienia Prezydenta Miasta - Wiceprezydent Miasta Radomia Józef Nita )
projekt ogłoszenia o udzielenie zamówienia publicznego,
projekt specyfikacji istotnych warunków zamówienia
projekt umowy w sprawie zamówienia publicznego,
§ 3
Przeprowadzając postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego komisja przetargowa,
w szczególności:
udziela wyjaśnień dotyczących treści dokumentacji udostępnianej dostawcom lub wykonawcom ubiegającym się lub zamierzającym się ubiegać o udzielenie zamówienia publicznego,
wnioskuje o wprowadzenie zmian do dokumentacji, o której mowa w § 2
wnioskuje o przedłużenie terminu do składania ofert,
dokonuje otwarcia ofert,
sprawdza kompletność ofert i ocenia spełnianie warunków stawianych dostawcom
lub wykonawcom oraz wnioskuje o wykluczenie dostawców lub wykonawców w przypadkach określonych ustawą,wnioskuje o odrzucenie oferty w przypadkach określonych w ustawie,
ocenia, na podstawie przyjętych kryteriów, oferty nie podlegające odrzuceniu,
wnioskuje o przedłużenie terminu związania ofertą, w tym terminu ważności wadium,
przygotowuje propozycję wyboru oferty najkorzystniejszej bądź występuje o unieważnienie postępowania w przypadkach określonych w ustawie i przekazuje do zatwierdzenia
Prezydentowi Miasta Radomiaprzyjmuje i analizuje wnoszone protesty oraz przygotowuje projekt odpowiedzi na protest
do zatwierdzenia przez Prezydenta Miasta Radomia
§ 4
Pracą Komisji kieruje przewodniczący, do którego zadań należy w szczególności:
wyznaczanie terminów posiedzeń komisji oraz ich prowadzenie,
podział między członków komisji prac podejmowanych przez komisję przetargową,
nadzorowanie prawidłowego prowadzenia dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
odebranie od członków komisji oraz innych osób wykonujących czynności związane
z postępowaniem o zamówienie publiczne, oświadczeń określonych w art. 17 ust. 2
Ustawy z dnia 29.stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych,współpraca z osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia.
§5
Sekretarz komisji dokumentuje prace komisji przetargowej w formie protokołu oraz zapewnia formę pisemną postępowania o udzielenie zamówienia publicznego według wymagań określonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
§ 6
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Zarządzeniu mają zastosowanie przepisy Ustawy z dnia 29.stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych i przepisy wykonawcze do niniejszej ustawy.
Wykonanie Zarządzenia powierza się Dyrektorowi Wydziału Inwestycji.
§7
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania