Urząd Miejski w Radomiu

Obwieszczenie z dn. 1.02.2016 r. dot. wszczęcia postęp.administr. w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie drzew z terenu nieruchomości o numerze ewidencyjnym 88/41 przy ul. Wiklinowej

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego oraz o miejscu i terminie oględzin


Na podstawie art. 61 § 4, art. 79 § 1 oraz art. 49 § 1 ustawy z dnia 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. 2013, poz. 267 ze zmianami), zwanej dalej k.p.a., w związku z art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16.04.2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. 2015. poz. 1651 tekst jednolity)

zawiadamiam strony postępowania

że w związku z wnioskiem z dnia 22.01.2016 r. Daniela Pożyczki zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie drzew z terenu nieruchomości o numerze ewidencyjnym 88/41 położonej w Radomiu przy ul. Wiklinowej.


W związku z powyższym informuję, że w dniu 22.02.2016 r. o godz. 12:00 na terenie ww. nieruchomości odbędą się oględziny drzew wnioskowanych do usunięcia.


Stosownie do art. 10 k.p.a. strony postępowania mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania. Strony postępowania mogą zapoznawać się z aktami zgromadzonymi
w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Radomiu przy ul. Kilińskiego 30, pokój 316, w godzinach urzędowania, tj. od 730 do 1530, od poniedziałku do piątku.

W związku z tym, że liczba stron przekracza 20, zgodnie z art. 49 k.p.a. niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości poprzez:

  • wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Radomiu ul. Jana Kilińskiego 30
  • umieszczenie na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Radomiu http://bip.radom.pl w dziale środowisko-zieleń-obwieszczenia dotyczące drzew i krzewów.

Biorąc pod uwagę konieczność przeprowadzenia oględzin w terenie, zgodnie z art. 36 k.p.a., termin załatwienia niniejszej sprawy zostaje przedłużony do dnia 31.03.2016 r.


Na podstawie art. 49 k.p.a. zawiadomienie uznaje się za doręczone stronom postępowania, po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

 

/-/ z up. Prezydenta Miasta Radomia

mgr inż. Małgorzata Pietraszewska 

kierownik Referatu Zieleni i Rolnictwa

Metadane

Data publikacji : 01.02.2016
Data modyfikacji : 02.02.2016
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Radomiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Małgorzata Pietraszawska
Osoba udostępniająca informację:
Ryszarda Kitowska Kancelaria Prezydenta
Osoba modyfikująca informację:
Robert Kolasa

Opcje strony

do góry