Urząd Miejski w Radomiu

https://bip.radom.pl/ra/ogloszenia-komunikaty/43665,zawiadomienie-o-przeslaniu-projektu-decyzji-o-ustaleniu-warunkow-zabudowy-do-uzg.html
02.05.2024, 03:05

zawiadomienie o przesłaniu projektu decyzji o ustaleniu warunków zabudowy do uzgodnienia z Urzędem Lotnictwa Cywilnego, Państwowym Gospodarstwem Wodnym Wody Polskie, Wojewodą Mazowieckim, Marszałkiem Województwa Mazowieckiego i Miejskiem Zarząd. Dróg i Komunikacji w Radomiu

zawiadamia się, że projekt decyzji o ustaleniu war. zabud. z wniosku Pana Roberta Praska dla inwestycji polegającej na bud. bud. usług -magaz (salon samochodowy, sklep, serwis samochodowy, myjnia) oraz parkingu na działkach nr ewid. 109/2, 525, 546/7, 546/8, 547/1 i części działki nr ewid. 547/2 przy ul. Stefana Czarnieckiego w Radomiu przesłano do uzgodnień z Urzędem Lotnictwa Cywilnego, Państwowym Gospodarstwem Wodnym, Wojewodą Maz., Marszałkiem Województwa Mazowieckiego i MZDiK w Radomiu

Metadane

Data publikacji : 18.12.2018
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Radomiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Osoba udostępniająca informację:
Jarosław Popko Wydział Architektury

Opcje strony