Urząd Miejski w Radomiu

https://bip.radom.pl/ra/zamowienia-publiczne/uslugi/67915,Postepowanie-o-udzielenie-zamowienia-publicznego-na-usluge-pelnienia-funkcji-ins.html
11.02.2025, 06:35

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę pełnienia funkcji inspektora nadzoru i kontroli nad realizacją zamówienia dotyczącą wykonania modernizacji ewidencji gruntów i budynków miasta Radomia.

Termin składania ofert do dnia 11.07.2024 r. do godz. 09:00. Pełna dokumentacja dot. prowadzonego postępowania znajduje się na stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/945740

Metadane

Data publikacji : 03.07.2024
Data modyfikacji : 03.07.2024
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Radomiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Osoba udostępniająca informację:
Martyna Bednarska - Czerwiak Biuro Zamówień Publicznych
Osoba modyfikująca informację:
Martyna Bednarska - Czerwiak

Opcje strony