Wydanie wtórnika legitymacji instruktora
Wydanie wtórnika legitymacji instruktora.
Wymagane dokumenty:
1) Wniosek.
2) Załączniki:
- orzeczenie lekarskie (jeżeli dostarczone wcześniej utraciło ważność),
- orzeczenie psychologiczne (jeżeli dostarczone wcześniej utraciło ważność),
- oświadczenie dotyczące okoliczności utraty dokumentu,
- zdjęcie o wymiarach 3,5 na 4,5 cm,
- inne wymagane prawem dokumenty (rozpatrywane każdorazowo indywidualnie).
Miejsce składania dokumentów:
Sekretariat Wydziału Komunikacji, pok. 2 (ul. Kilińskiego 30)
Termin załatwienia sprawy:
Bez zbędnej zwłoki.
Podstawa prawna:
1) Ustawa o kierujących pojazdami.
2) rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 7 października 2016 r. w sprawie uzyskiwania uprawnień przez instruktorów i wykładowców, opłat oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach, a także stawek wynagrodzenia członków komisji.