Wymiana legitymacji instruktora
Wymiana legitymacji instruktora.
Wymagane dokumenty:
1) Wniosek.
2) Załączniki:
- badanie lekarskie (jeżeli dostarczone wcześniej utraciło ważność),
- badanie psychologiczne (jeżeli dostarczone wcześniej utraciło ważność),
- legitymacja instruktora,
- inne wymagane prawem dokumenty (rozpatrywane każdorazowo indywidualnie na przykład oświadczenie).
Miejsce składania dokumentów:
Sekretariat Wydziału Komunikacji, pok. 2 (ul. Kilińskiego 30)
Termin załatwienia sprawy:
Bez zbędnej zwłoki.
Podstawa prawna:
1) Ustawa o kierujących pojazdami.
2) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 7 października 2016 r. w sprawie uzyskania uprawnień przez instruktorów i wykładowców, opłat oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach, a także stawek wynagrodzenia członków komisji.