Zezwolenie na pozyskanie drewna z lasu w przypadkach losowych
Wydawanie decyzji na pozyskanie drewna z lasu niestanowiącego własności Skarbu Państwa, niezgodnie z uproszczonym planem urządzenia lasu lub decyzją określająca zadania z zakresu gospodarki leśnej w przypadkach losowych
I. Podstawa prawna:
III. Opłaty:
Dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej należy załączyć do pełnomocnictwa z informacją jakiej dotyczy sprawy. Zapłaty opłaty skarbowej dokonuje się w kasie Urzędu Miejskiego (III piętro) lub na rachunek bankowy Gminy Miasta Radomia: Bank PEKAO S.A. II Oddział w Radomiu numer: 52 1240 3259 1111 0010 1340 6544 IV. Miejsce pobrania/złożenia dokumentów: Biuro Obsługi Mieszkańca - ul. Kilińskiego 30, pok. 19
V. Forma załatwienia sprawy: Decyzja administracyjna. VI. Termin załatwienia sprawy:
VII. Tryb odwoławczy: Odwołanie od decyzji wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Radomiu za pośrednictwem Prezydenta Miasta Radomia terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie. VIII. Uwagi: Do wniosku można dołączyć wszelkie dokumenty potwierdzające sytuację materialną (np. korzystania z opieki społecznej) oraz dowody mogące potwierdzić zaistnienie przypadku losowego. Dodatkowe dokumenty załączane do wniosku winny być podpisane przez wszystkie strony postępowania. IX. Prowadzący sprawę: Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa – Referat Zieleni i Rolnictwa pok. 316, tel. 48 36 20 704 |
|
KLAUZULA INFORMACYJNA Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:
|