Wymeldowanie z pobytu czasowego
Podstawa prawna:
|
Wymagane dokumenty:
- Wypełniony formularz „zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego” (druki dostępne na miejscu)
- Do wglądu:
- dowód osobisty osoby wymeldowującej się,
- pełnomocnictwo oraz dowód osobisty pełnomocnika, jeżeli reprezentuje on osobę, która chce dokonać wymeldowania:
* cudzoziemcy aktualny paszport
Obywatel polski dokonuje wymeldowania z miejsca pobytu czasowego:
1) w formie pisemnej na formularzu w organie gminy właściwym dla dotychczasowego miejsca pobytu czasowego przedstawiając do wglądu dowód osobisty lub paszport
2) w formie dokumentu elektronicznego na formularzu umożliwiającym wprowadzenie danych do systemu teleinformatycznego organu gminy pod warunkiem otrzymania przez osobę urzędowego poświadczenia odbioru
Powyższe zasady dotyczą również cudzoziemców.
Termin załatwienia sprawy:
- Niezwłocznie, z chwilą przyjecia zgłoszenia meldunkowego
Miejsce składania dokumentów:
Wydział Spraw Obywatelskich
Referat Ewidencji Ludności
ul. Moniuszki 9, II klatka, parter , pok. nr 2
Tel. 48 36-20-382, 48 36-20-214