Informacja o wnioskach dotyczących Gminnej Ewidencji Zabytków dla Gminy Miasta Radomia
Prezydent Miasta Radomia informuje, że za pośrednictwem Biura Rozwoju i Rewitalizacji Urzędu Miejskiego w Radomiu można składać wnioski:
Wniosek o wyłączenie karty adresowej obiektu z Gminnej Ewidencji Zabytków Gminy Miasta Radomia
Wniosek o włączenie karty adresowej obiektu do Gminnej Ewidencji Zabytków Gminy Miasta Radomia
Wniosek o wydanie zaświadczenia potwierdzającego posiadanie przez obiekt karty adresowej w Gminnej Ewidencji Zabytków Gminy Miasta Radomia. Informacji w zakresie zabytków nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków, wojewódzkiej ewidencji zabytków, lokalizacji stanowisk archeologicznych oraz zabytków ruchomych udziela Mazowiecki Wojewódzki Konserwator Zabytków.
(-) Prezydent Miasta Radomia
Dokonując wpłaty za wydanie zaświadczenia prosimy o wpisanie w tytule wpłaty "Opłata za wydanie zaświadczenia dotyczącego gminnej ewidencji zabytków." W przypadku wystąpienia pełnomocnictwa i konieczności dokonania wpłaty za pełnomonictwo, prosimy o wpisanie w tytule "Opłata za pełnomocnictwo w związku z wydaniem zaświadczenia dotyczącego gminnej ewidencji zabytków".
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art.13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) z dnia 27 kwietnia 2016 o ochronie osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) informujemy, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Radomia z siedzibą w Radomiu ul. Kilińskiego 30.
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Panem Mateuszem Szczypior może Pan/Pani uzyskać drogą elektroniczną pod adresem: iod.kontakt@umradom.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań urzędu - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa
6) Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania.
7) W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy RODO przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Pełna klauzula informacyjna https://bip.radom.pl/ra/zalatw-sprawe/informacja-dotyczaca-oc/46092,Klauzula-informacyjna.html
Pliki do pobrania
- Pełnomocnictwo wersja edytowalna GEZ docx, 17.04 KB, 16.04.2024
- Pełnomocnictwo GEZ pdf, 28.31 KB, 16.04.2024
- Wniosek o włączenie karty adresowej obiektu do GEZ wersja edytowlna 2024 doc, 55 KB, 19.11.2024
- Wniosek o włączenie karty adresowej obiektu do GEZ 2024 pdf, 47.38 KB, 19.11.2024
- Wniosek o wydanie zaświadczenia GEZ wersja edytowalna 2024 doc, 45.5 KB, 20.11.2024
- Wniosek o wydanie zaświadczenia GEZ 2024 pdf, 42.74 KB, 20.11.2024
- Wniosek o wyłączenie karty adresowej obiektu z GEZ wersja edytowlna 2024 doc, 58.5 KB, 20.11.2024
- Wniosek o wyłączenie karty adresowej obiektu z GEZ 2024 pdf, 48.66 KB, 20.11.2024