Przeniesienie decyzji o pozwoleniu na budowę
Podstawa prawna:
art. 40 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane
Wymagane dokumenty:
- wniosek o przeniesienie decyzji pozwolenia na budowę,
- zgoda dotychczasowego inwestora, na rzecz którego decyzja została wydana,
- oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane,
- dowód uiszczenia opłaty skarbowej zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej.
Miejsce składania dokumentów:
Biuro Obsługi Mieszkańca, ul. Kilińskiego 30, Radom - pok. nr 19.
Opłaty:
Za decyzje przeniesienia pozwolenia na budowę na rzecz innej osoby - 90 zł.
Płatne przy składaniu wniosku na konto:
Urząd Miejski w Radomiu, Wydział Budżetu i Podatków,
Bank: PEKAO SA II O/Radom
Konto: 52 1240 3259 1111 0010 1340 6544
Termin załatwienia sprawy
- do 30 dni
Tryb odwoławczy:
Odwołanie wnosi się do Wojewody Mazowieckiego za pośrednictwem Prezydenta Miasta Radomia - w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
Uwagi:
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów Wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Biurze Obsługi Mieszkańca.
Informacje:
Biuro Obsługi Mieszkańca - tel. 48 36-20-177; 48 36-20-178
Sprawy prowadzi:
Referat Urbanistyki i Architektury I i II
Kierownicy Referatu:
Pokój Nr 222