Urząd Miejski w Radomiu

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Nr 2251/2021 w sprawie: powołania Komisji Przetargowej w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na usługę usuwania pojazdów (z wyłączeniem pojazdów przewożących towary niebezpieczne) z dróg w granicach administracyjnych miasta Radomia oraz prowadzenie całodobowego parkingu strzeżonego, na którym umieszcza się usunięte pojazdy na podstawie art. 50a i art.130a ustawy Prawo o ruchu drogowym

Metadane

Data publikacji : 22.02.2021
Data modyfikacji : 29.03.2021
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Radomiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Z up.PREZYDENTA MIASTA Michał Michalski Sekretarz Miasta
Osoba udostępniająca informację:
Dominika Dębska Cieślik Biuro Prezydenta
Osoba modyfikująca informację:
Dominika Dębska Cieślik

Opcje strony

do góry