Urząd Miejski w Radomiu

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Nr 1807/2020 w sprawie: powołania Komisji Przetargowej w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na usługę usuwania pojazdów (z wyłączeniem pojazdów przewożących towary niebezpieczne) z dróg w granicach administracyjnych miasta Radomia oraz prowadzenie całodobowego parkingu strzeżonego, na którym umieszcza się usunięte pojazdy na podstawie art. 50a i art.130a ustawy Prawo o ruchu drogowym.

Metadane

Data publikacji : 23.09.2020
Data modyfikacji : 13.10.2020
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Radomiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Z up. Prezydenta Miasta – Michał Michalski Sekretarz Miasta
Osoba udostępniająca informację:
Magdalena Majcher Biuro Prezydenta
Osoba modyfikująca informację:
Magdalena Majcher

Opcje strony

do góry