Urząd Miejski w Radomiu

https://bip.radom.pl/ra/wladze-miasta/zarzadzenia-prezydenta/45689,Nr-5122019-w-sprawie-wprowadzenia-regulaminu-kontroli-i-oceny-realizacji-zadan-p.html
20.04.2024, 02:33

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Nr 512/2019 w sprawie wprowadzenia regulaminu kontroli i oceny realizacji zadań publicznych zlecanych przez Gminę Miasta Radomia organizacjom pozarządowym oraz podmiotom, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.

Metadane

Data publikacji : 14.05.2019
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Radomiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Prezydent Miasta - Radosław Witkowski
Osoba udostępniająca informację:
Justyna Kacprzak Kancelaria Prezydenta

Opcje strony