Nr 512/2019 w sprawie wprowadzenia regulaminu kontroli i oceny realizacji zadań publicznych zlecanych przez Gminę Miasta Radomia organizacjom pozarządowym oraz podmiotom, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
Pliki do pobrania
- Zarządzenie Nr 512/2019 pdf, 25.12 KB, 14.05.2019
- Regulamin kontroli i oceny realizacji zadań publicznych zlecanych przez Gminę Miasta Radomia organizacjom pozarządowym oraz podmiotom, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie. pdf, 69.29 KB, 14.05.2019
- Wzór rocznego planu kontroli pdf, 36.46 KB, 14.05.2019
- Wzór upoważnienia pdf, 21.06 KB, 14.05.2019
- Wzór polecenia pdf, 21.06 KB, 14.05.2019
- Wzór polecenia pdf, 21.26 KB, 14.05.2019
- Wzór oświadczenia kontrolującego pdf, 19.93 KB, 14.05.2019
- Ramowy wzór protokołu z kontroli i oceny realizacji zadania publicznego zleconego przez Gminę Miasta Radomia pdf, 56.25 KB, 14.05.2019