Urząd Miejski w Radomiu

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Nr 107/2007


ZARZĄDZENIE NR 107/2007

PREZYDENTA MIASTA RADOMIA

z dnia 21 lutego 2007 r.

w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie o nazwie
Termomodernizacja ścian budynku Domu Pomocy Społecznej im. Św. Kazimierza w Radomiu przy ul. Garbarskiej 35”.

Na podstawie art. 19 i art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U z 2006 r. Nr 164, poz. 1164 z późniejszymi zmianami) oraz § 1 - 3 Zarządzenia Nr 58/2005 Prezydenta Miasta Radomia z dnia 14 lutego 2005 r. zarządzam, co następuje:

§ 1

Powołuję Komisję Przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie o nazwie Termomodernizacja ścian budynku Domu Pomocy Społecznej im. Św. Kazimierza w Radomiu przy ul. Garbarskiej 35”

w składzie:

1. Anna Kwiecień - Wiceprezydent Miasta Radomia Przewodniczący Komisji

2. Szymon Bogusz - Kierownik w Wydziale Inwestycji Zastępca Przewodniczącego

3. Kamil Nowosielski - Podinspektor w Wydziale Inwestycji Sekretarz Komisji

4. Jan Pawlik - Kierownik w Wydziale Inwestycji Członek Komisji

5. Jacek Ziętkowski - Inspektor w Wydziale Inwestycji Członek Komisji

§ 2

Wykonanie Zarządzenia powierzam Dyrektorowi Wydziału Inwestycji.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Metadane

Data publikacji : 28.02.2007
Obowiązuje od : 28.02.2007
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Radomiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Wydział Inwestycji, osoba odpowiedzialna Dyrektor Eugeniusz Kaczmarek
Osoba udostępniająca informację:
Krystyna Kołodziejska

Opcje strony

do góry