Urząd Miejski w Radomiu

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Nr 194/2005


ZARZĄDZENIE NR 194/2005

PREZYDENTA MIASTA RADOMIA

z dnia 23 maja 2005 roku

w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie o nazwie: ,,Wymiana instalacji c.o. w Bursie Szkolnej nr 1 przy ul. Kościuszki 5 w Radomiu”.

Na podstawie art. 19 ust 2 i art. 21 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (Dz.U.Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami) oraz § 1 - 3 Zarządzenia nr 58/2005 Prezydenta Miasta Radomia z dnia 14 lutego 2005 roku zarządzam co następuje:

§ 1

Powołuję Komisję Przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie o nazwie ,, Wymiana instalacji c.o. w Bursie Szkolnej nr 1 przy ul. Kościuszki 5 w Radomiu”.

w składzie:

1. Anna Szczepańska - Wiceprezydent Miasta Radomia Przewodniczący Komisji

2. Szymon Bogusz - Kierownik w Wydziale Inwestycji Z-ca Przewodniczącego Komisji

3. Maciej Wiśniewski - Pracownik Wydziału Inwestycji Sekretarz Komisji

4. Jan Pawlik - Kierownik Wydziale Inwestycji Członek Komisji

§2

Wykonanie Zarządzenia powierzam Dyrektorowi Wydziału Inwestycji.

§3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Metadane

Data publikacji : 24.05.2005
Obowiązuje od : 24.05.2005
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Radomiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Wydział Inwestycji, osoba odpowiedzialna Dyrektor Eugeniusz Kaczmarek
Osoba udostępniająca informację:
Krystyna Kołodziejska

Opcje strony

do góry