193/2005
ZARZĄDZENIE NR193/2005
PREZYDENTA MIASTA RADOMIA
z dnia 20 maja 2005 roku
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie o nazwie: ,,Przebudowa budynku sali gimnastycznej w IV L.O. im. dr Tytusa Chałubińskiego przy ul. Mariackiej 25 w Radomiu”.
Na podstawie art. 19 ust. 2 i art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami) oraz § 1-3 Zarządzenia
Nr 58/2005 Prezydenta Miasta Radomia z dnia 14 lutego 2005 roku zarządzam, co następuje:
§1
Powołuję Komisję Przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie o nazwie: ,,Przebudowa budynku sali gimnastycznej w IV L.O. im. dr Tytusa Chałubińskiego przy ul. Mariackiej 25 w Radomiu”.
w składzie:
1. Anna Szczepańska - Wiceprezydent Miasta Radomia - Przewodniczący Komisji
2. Szymon Bogusz - Kierownik w Wydziale Inwestycji - Z-ca Przewodniczącego Komisji
3. Grzegorz Panek - Inspektor w Wydziale Inwestycji - Sekretarz Komisji
4. Jan Pawlik - Kierownik w Wydziale Inwestycji - Członek Komisji
§2
Wykonanie Zarządzenia powierzam Dyrektorowi Wydziału Inwestycji.
§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.