303/2004
Zarządzenie Nr 303 / 2004
Prezydenta Miasta Radomia
z dnia 23 sierpnia 2004r.
w sprawie: powołania komisji przetargowej w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę herbaty dla pracowników Urzędu Miejskiego w Radomiu
Na podstawie § 4 ust. 8 Regulaminu Organizacyjnego Miasta Radomia wprowadzonego Zarządzeniem Prezydenta Miasta Radomia nr 396/2003 z dnia 31 grudnia 2003r. i § 1 Zarządzenia Prezydenta Miasta Radomia nr 8/2002 z dnia 25 listopada 2002r. w sprawie zasad powoływania Komisji Przetargowej, trybu jej pracy oraz zatwierdzenia Regulaminu Pracy Komisji Przetargowej zarządzam co następuje:
§ 1
Powołuję Komisję Przetargową, której zadaniem jest przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę herbaty dla pracowników Urzędu Miejskiego w Radomiu, w składzie:
Przewodniczący Komisji: Sekretarz Miasta - Włodzimierz Dłużewski
Z - ca Przewodniczącego: Inspektor w Wydziale Organizacyjnym - Jan Gniadek
Sekretarz Komisji: Kierownik Zespołu Zamówień Publicznych - Bożena Wiederek
Członek Komisji: Radca Prawny - Konrad Wasiak
§ 2
Komisja zobowiązana jest do wykonania zadań, określonych w Regulaminie Pracy Komisji Przetargowej, wprowadzonym Zarządzeniem Prezydenta Miasta Radomia nr 8/2002 z dnia
25 listopada 2002r.Komisję obowiązuje stosowanie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19, poz. 177 z późn. zm.)
§ 3
Wykonanie Zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.