Urząd Miejski w Radomiu

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

303/2004


Zarządzenie Nr 303 / 2004

Prezydenta Miasta Radomia

z dnia 23 sierpnia 2004r.

w sprawie:  powołania komisji przetargowej w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę herbaty dla pracowników Urzędu Miejskiego w Radomiu

Na podstawie § 4 ust.  8 Regulaminu Organizacyjnego Miasta Radomia wprowadzonego Zarządzeniem Prezydenta Miasta Radomia nr 396/2003 z dnia 31 grudnia 2003r. i § 1 Zarządzenia Prezydenta Miasta Radomia nr 8/2002 z dnia 25 listopada 2002r. w sprawie zasad powoływania Komisji Przetargowej, trybu jej pracy oraz zatwierdzenia Regulaminu Pracy Komisji Przetargowej zarządzam co następuje:

§ 1

Powołuję Komisję Przetargową, której zadaniem jest przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę herbaty dla pracowników Urzędu Miejskiego w Radomiu, w składzie:

  1. Przewodniczący Komisji: Sekretarz Miasta - Włodzimierz Dłużewski

  2. Z - ca Przewodniczącego: Inspektor w Wydziale Organizacyjnym - Jan Gniadek

  3. Sekretarz Komisji: Kierownik Zespołu Zamówień Publicznych - Bożena Wiederek

  4. Członek Komisji: Radca Prawny - Konrad Wasiak

§ 2

  1. Komisja zobowiązana jest do wykonania zadań, określonych w Regulaminie Pracy Komisji Przetargowej, wprowadzonym Zarządzeniem Prezydenta Miasta Radomia nr 8/2002 z dnia
    25 listopada 2002r.

  2. Komisję obowiązuje stosowanie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19, poz. 177 z późn. zm.)

§ 3

Wykonanie Zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta.

§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Metadane

Data publikacji : 25.08.2004
Obowiązuje od : 25.08.2004
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Radomiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Zespół Zamówień Publicznych, osoba odpowiedzialna Kierownik Bożena Wiederek
Osoba udostępniająca informację:
Beata Stępień

Opcje strony

do góry