295/2004
Zarządzenie Nr 295 / 2004
Prezydenta Miasta Radomia
z dnia 17 sierpnia 2004r.
w sprawie: powołania komisji przetargowej w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę wyposażenia placów zabaw na terenie miasta Radomia;
Na podstawie § 4 pkt 8 Regulaminu Organizacyjnego Miasta Radomia wprowadzonego Zarządzeniem Prezydenta Miasta Radomia nr 396/2003 z dnia 31 grudnia 2003r. i § 1 Zarządzenia Prezydenta Miasta Radomia nr 8/2002 z dnia 25 listopada 2002r. w sprawie zasad powoływania Komisji Przetargowej, trybu jej pracy oraz zatwierdzenia Regulaminu Pracy Komisji Przetargowej zarządzam co następuje:
§ 1
Powołuję Komisję Przetargową, której zadaniem jest przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę wyposażenia placów zabaw na terenie miasta Radomia, w składzie:
Przewodniczący Komisji: Sekretarz Miasta Radomia - Włodzimierz Dłużewski
Z-ca Przewodniczącego: Kierownik w Wydziale Infrastruktury - Andrzej Idziak
Sekretarz: Kierownik Zespołu Zamówień Publicznych - Bożena Wiederek
Członek Komisji: Radca prawny - Konrad Wasiak
§ 2
Komisja zobowiązana jest do wykonania zadań, określonych w Regulaminie Pracy Komisji Przetargowej, wprowadzonym Zarządzeniem Prezydenta Miasta Radomia nr 8/2002 z dnia
25 listopada 2002r.Komisję obowiązuje stosowanie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. nr 19, poz.177 z późn. zm.)
§ 3
Wykonanie Zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.