Urząd Miejski w Radomiu

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Nr 33/2004


ZARZĄDZENIE Nr 33/2004

PREZYDENTA MIASTA RADOMIA

z dnia 23 stycznia 2004 roku

W sprawie zatwierdzenia wniosku Wydziału Inwestycji z dnia 22.01.2004 r. o powołanie Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na termomodernizację dachu w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 32 przy ul. Jarzyńskiego 3 w Radomiu .

Na podstawie § 4 pkt 8 Regulaminu Organizacyjnego Miasta Radomia wprowadzonego Zarządzeniem Prezydenta Miasta Radomia nr 396/2003 z dnia 31 grudnia 2003 r i § 1 Zarządzenia Prezydenta Miasta Radomia nr 8/2002 z dnia 25 listopada 2002 r. w sprawie zasad powoływania Komisji Przetargowej, trybu jej pracy oraz zatwierdzenia Regulaminu Pracy Komisji Przetargowej zarządza się co następuje:

§1

Powołuje się Komisję Przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na :

termomodernizację dachu w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 32 przy ul. Jarzyńskiego 3 w Radomiu w składzie zaproponowanym we wniosku tj:

1 Barbara Kutkowska - Wiceprezydent Miasta Radomia Przewodniczący Komisji

2 Jan Pawlik - Kierownik Referatu Wydziału Inwestycji Zastępca Przewodniczącego

3 Jakub Kiełbasiński - Dyrektor Wydziału Edukacji i Sportu Członek Komisji

4 Jacek Ziętkowski - Pracownik Wydziału Inwestycji Sekretarz Komisji

5 Przemysław Kotwicki - Pracownik Wydziału Inwestycji (prawnik) Członek Komisji

§ 2

Wykonanie zarządzenia powierza się Dyrektorowi Wydziału Inwestycji

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania

Metadane

Data publikacji : 28.01.2004
Obowiązuje od : 28.01.2004
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Radomiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Osoba udostępniająca informację:
Beata Stępień

Opcje strony

do góry