Zespół roboczy ds. dostępności architektonicznej, cyfrowej i informacyjno–komunikacyjnej
W Urzędzie Miejskim w Radomiu na mocy Zarządzenia Prezydenta Miasta Radomia nr 2867/2021 z dnia 1 października 2021 powołany został Zespół roboczy ds. dostępności architektonicznej, cyfrowej i informacyjno–komunikacyjnej w następującym składzie:
1) Przewodniczący Zespołu – Koordynator ds. dostępności – Pani Dorota Banaszkiewicz
2) Z-ca Przewodniczącego – Pan Jan Gniadek
3) Członek Zespołu – Pan Rafał Kościuk
4) Członek Zespołu – Pan Karol Mostowski.
Do zadań Koordynatora ds. dostępności oraz zespołu roboczego należy w szczególności:
1) wykonanie inwentaryzacji obiektów budowlanych oraz określenie minimalnych wymagań obiektów Urzędu w zakresie zapewnienia ich dostępności;
2) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miejski w Radomiu;
3) przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Miejski w Radomiu, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19.07.2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
4) monitorowanie działalności podejmowanej przez Urząd Miejski w Radomiu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Kontakt:
Koordynator ds.dostępności Pani Dorota Banaszkiewicz tel. (48) 36 20 786,
adres do korespondencji: ul. Moniuszki 9, 26-600 Radom
e-mail: dostepnosc@umradom.pl
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego. Stan w dniu 01.01.2021r.
Wniosek o zapewnienie dostępności