symbol Kd
Biuro Kadr i Szkoleń
kierownik Martyna Molga
ul. Kilińskiego 30
pok. 111, tel. (48) 36 20 220
pok. 112, tel. (48) 36 20 744
pok. 104, tel. (48) 36 20 749
e-mail: kadry@umradom.pl
Do zadań Biura należy:
1. prowadzenie akt osobowych pracowników Urzędu Miejskiego w Radomiu, kierowników miejskich jednostek
organizacyjnych i powiatowych kierowników służb, z wyłączeniem Dyrektorów/Kierowników szkół, przedszkoli i
placówek oświatowych;
2. koordynacja systemowych działań i rozwiązań w zakresie racjonalnego zarządzania zasobami ludzkimi;
3. organizacja i przeprowadzanie procedury naboru na stanowiska urzędnicze, wolne kierownicze stanowiska
urzędnicze w Urzędzie Miejskim oraz wolne stanowiska kierowników jednostek podległych Prezydentowi Miasta
Radomia;
4. przygotowywanie dokumentacji w zakresie ubezpieczeń społecznych;
5. przygotowywanie dokumentacji w zakresie spraw emerytalno-rentowych pracowników;
6. realizowanie procesu służby przygotowawczej dla nowo zatrudnionych pracowników Urzędu;
7. prowadzenie rejestru poleceń wyjazdów służbowych;
8. prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Prezydenta Miasta dla pracowników
Urzędu, Dyrektorów/Kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, a także innych osób z wyłączeniem
Dyrektorów/Kierowników szkół, przedszkoli i placówek oświatowych;
9. nadzór nad terminową realizacją procesu ocen pracowniczych;
10. przygotowanie rocznych planów szkoleń;
11. prowadzenie ewidencji badań okresowych, przestrzeganie ich terminowości oraz kierowanie pracowników na
badania wstępne, okresowe i kontrolne;
12. prowadzenie zagadnień z zakresu ewidencji czasu pracy dla pracowników Urzędu Miejskiego w Radomiu – urlopy:
wypoczynkowe, szkoleniowe, bezpłatne, okolicznościowe, zwolnienia lekarskie, praca w godzinach nadliczbowych,
praca w porze nocnej;
13. prowadzenie Pracowniczych Planów Kapitałowych dla pracowników Urzędu Miejskiego w Radomiu;
14. prowadzenie ewidencji czasu pracy kierowników gminnych jednostek organizacyjnych podległych Prezydentowi
Miasta Radomia;
15. przygotowywanie dokumentacji związanej z udzielaniem wyróżnień i nagród;
16. przygotowywanie dokumentacji dot. nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy z kierownikami gminnych
jednostek organizacyjnych;
17. prowadzenie spraw związanych z udzielaniem kar, sporządzania analiz zatrudnienia;
18. przygotowywanie dokumentacji w zakresie ustalenia uprawnień do wypłaty dodatkowego wynagrodzenia
rocznego tzw. 13-tki.;
19. przygotowywanie świadectw pracy pracownikom Urzędu Miejskiego, zwalnianym kierownikom gminnych
jednostek organizacyjnych podległych Prezydentowi Miasta Radomia;
20. wprowadzanie zmian w istniejących umowach o pracę w związku ze zmianami warunków wynagrodzenia
pracowników wynikających z przeszeregowań, awansów lub zmiany innych składników wynagrodzenia;
21. przygotowanie umów dla nowo przyjmowanych pracowników do pracy w Urzędzie Miejskim w Radomiu;
22. przygotowanie umów o pracę dla pracowników na czas określony/nieokreślony/zastępstwo;
23. przygotowanie dokumentacji dot. przeniesienia pracowników samorządowych na mocy art. 22 ustawy
o pracownikach samorządowych;
24. nadzór nad przestrzeganiem etatyzacji w Wydziałach/ Biurach Urzędu ustalonej przez Prezydenta;
25. współpraca z zakładowymi organizacjami związkowymi w zakresie wynikającym z przepisów prawa pracy;
26. prowadzenie polityki przeciwdziałania zjawisku mobbingu w Urzędzie;
27. sporządzanie deklaracji/informacji do PEFRON.