Urząd Miejski w Radomiu

Obwieszczenie z dnia 8 stycznia 2016 r. OŚR.6131.1067.2015.BS3 dot. wszczęcia postępowania administracyjnego ws. wydania zezwolenia na usunięcie drzew z terenu nieruchomości położonej w Radomiu przy ul. Czachowskiego 4

Radom, dnia 8 stycznia 2016 r.

                                   OŚR.6131.1067.2015.BS3

 

 

Obwieszczenie

o wszczęciu postępowania administracyjnego

oraz o miejscu i terminie oględzin

 

Na podstawie art. 61 § 4, art. 79 § 1  oraz art. 49 § 1 ustawy z dnia 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. 2013, poz. 267 ze zmianami), zwanej dalej k.p.a., w związku z art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16.04.2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. 2015. poz.  1651 tekst jednolity)

 

zawiadamiam strony postępowania

 

że w związku z wnioskiem z dnia 17.12.2015 r. (data wpływu 29.12.2015 r.) Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Nasz Dom” z siedzibą w  Radomiu przy ul.  M.C. Skłodowskiej 18, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie drzew z terenu nieruchomości położonej w Radomiu przy ul. Czachowskiego 14.

 

W związku z powyższym informuję, że w dniu 29.01.2016 r. o godz. 1330 na terenie ww. nieruchomości odbędą się oględziny drzew wnioskowanych do usunięcia.

 

Stosownie do art. 10 k.p.a. strony postępowania mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania. Strony postępowania  mogą zapoznawać się z aktami zgromadzonymi w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Radomiu przy ul. Kilińskiego 30, pokój 339, w godzinach urzędowania, tj. od 730  do 1530, od poniedziałku do piątku.

 

W związku z tym, że liczba stron przekracza 20, zgodnie z art. 49 k.p.a. niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości poprzez:

  • wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Radomiu ul. Jana Kilińskiego 30
  • umieszczenie na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Radomiu http://bip.radom.pl w dziale środowisko-zieleń-obwieszczenia dotyczące drzew
    i krzewów.

 

Biorąc pod uwagę konieczność przeprowadzenia oględzin w terenie, zgodnie z art. 36 k.p.a., termin załatwienia niniejszej sprawy zostaje przedłużony do dnia 29.02.2016 r.

 

Na podstawie art. 49 k.p.a. zawiadomienie uznaje się za doręczone stronom postępowania, po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

 

 

 

/-/ z up. Prezydenta Miasta Radomia, mgr inż. Małgorzata Pietraszewska, kierownik Referatu Zieleni i Rolnictwa                                  

Metadane

Data publikacji : 08.01.2016
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Radomiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Bernadeta Siek
Osoba udostępniająca informację:
Bernadeta Siek Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa

Opcje strony

do góry