Wydanie kopii zatrzymanego dowodu rejestracyjnego / pozwolenia czasowego
Wymagane dokumenty
- Wypełniony wniosek.
Jeżeli w sprawie występuje pełnomocnik (może to być każda osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych) niezbędny jest dokument potwierdzający udzielenie pełnomocnictwa.
Opłaty
- 5,00 zł - opłata skarbowa za poświadczenie zgodności duplikatu, odpisu, wyciągu, wypisu lub kopii, dokonane przez organy administracji rządowej lub samorządowej lub archiwum państwowe, od każdej pełnej lub zaczętej stronicy.
- 17,00 zł - opłata skarbowa od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury oraz jego odpisu, wypisu lub kopii – od każdego stosunku pełnomocnictwa (jeśli podlega lub nie jest zwolnione).
Opłat skarbowych można dokonać przelewem lub przekazem na rachunek bankowy Urzędu bądź kartą bezpośrednio na stanowiskach obsługi. Płatność gotówką możliwa jest we wpłatomacie znajdującym się w Urzędzie
52 1240 3259 1111 0010 1340 6544
Urząd Miejski w Radomiu, Wydział Podatków
Bank PEKAO SA II O/RADOM
Miejsce składania dokumentów
Wydział Komunikacji - Referat Rejestracji Pojazdów, Pokój nr 37, tel.: (48) 36-20-352
W przypadkach nieopisanych prosimy o bezpośredni kontakt ponieważ podane informacje mają charakter ogólny i wynikają z przepisów prawa. W jednostkowych przypadkach może być wymagane złożenie dodatkowych dokumentów.
Podstawa prawna
- Ustawa Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2021r poz. 735 ze zm).
- Ustawa Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2021 poz. 450 ze zm).
- Ustawa o Opłacie skarbowej (Dz.U. z 2021r poz. 1923).