Urząd Miejski w Radomiu

Wymiana prawa jazdy zatrzymanego przez policję z powodu zniszczenia blankietu

Podstawa prawna:    

 

Ustawa z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących  pojazdami;

Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym;

Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r.  Kodeks postępowania administracyjnego,

oraz przepisy wykonawcze.

 

Wymagane dokumenty:       

1. Wniosek o wydanie prawa jazdy

2. Jedno zdjęcie o wymiarach 3, 5 x 4, 5 cm (pozycja frontalna)

3. Do wglądu:

- dowód osobisty lub paszport z potwierdzeniem o zameldowaniu

- pokwitowanie zatrzymania dokumentu prawa jazdy wydane przez policję

 

Miejsce składania dokumentów:      

Wydział Komunikacji - Referat Praw Jazdy

Pokój nr 3, tel. (48) 36-20-472

 

Opłaty: wydanie prawa jazdy - 100,00 zł.

Opłat można dokonać przelewem lub przekazem na rachunek bankowy Urzędu bądź kartą bezpośrednio na stanowiskach obsługi. Płatność gotówką możliwa jest we wpłatomacie znajdującym się w Urzędzie.

 

16 1240 3259 1111 0000 2989 2376

Gmina Miasta Radomia - Urząd Miejski w Radomiu - Wydział Księgowości

Bank PEKAO SA II O/RADOM

Termin załatwienia sprawy:   

Do 30 dni

 

Tryb odwoławczy:     

Od decyzji odmownej przysługuje stronie prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Radomiu, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia. Odwołanie wnosi się za pośrednictwem Prezydenta Miasta Radomia.

 

Uwagi

W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.

Metadane

Data publikacji : 24.03.2016
Data modyfikacji : 30.06.2023
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Radomiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Leszek Góźdź Wydział Komunikacji
Osoba udostępniająca informację:
Leszek Góźdź Wydział Komunikacji
Osoba modyfikująca informację:
Małgorzata Malmon

Opcje strony

do góry