Urząd Miejski w Radomiu

http://bip.radom.pl/ra/zalatw-sprawe/gminna-ewidencja-zabytk/47834,Informacja-dotyczaca-wnioskow-o-wlaczenie-i-wylaczenie-obiektu-z-Gminnej-Ewidenc.html
2020-06-01, 18:31

Informacja o wnioskach dotyczących Gminnej Ewidencji Zabytków miasta Radomia

 

Prezydent Miasta Radomia informuje, że za pośrednictwem  Biura Rewitalizacji Urzędu Miejskiego w Radomiu można składać wnioski:

Wniosek o wyłączenie obiektu z Gminnej Ewidencji Zabytków miasta Radomia

Wniosek o włączenie obiektu do Gminnej Ewidencji Zabytków miasta Radomia

Wniosek o wydanie zaświadczenia potwierdzającego wpis obiektu do Gminnej Ewidencji Zabytków miasta Radomia

Metadane

Data publikacji : 18.11.2019
Data modyfikacji : 29.04.2020
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Radomiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Radosław Witkowski Prezydent Miasta Radomia
Osoba udostępniająca informację:
Rafał Kościuk Wydział Teleinformatyczny
Osoba modyfikująca informację:
Marzena Kędra

Opcje strony