UDZIELANIE INFORMACJI Z ARCHIWALNEJ EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
W stosunku do danych przedsiębiorców figurujących w ewidencji działalności gospodarczej Prezydenta Miasta Radomia do dnia przekazania bazy do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (tj. do 21.10.2011 r.) , na wniosek będą wydawane zaświadczenia. Dane zawarte w tym rejestrze zawierają dane osobowe podlegające ustawowej ochronie.
Podstawa prawna
- art. 217 i 218 kodeksu postępowania administracyjnego - ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. (t.j. Dz.U. z 2022 poz. 2000)
Wymagane dokumenty
Wniosek o udostępnienie danych osobowych
Miejsce składania dokumentów
Urząd Miejski w Radomiu
26-600 Radom, Rynek 1, pokój nr 3 (parter, budynek Ratusza)
Biuro Przedsiębiorczości i Obsługi Inwestora
Telefonicznie: 48 36-20-503
Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek - piątek: 730 - 1515
Godziny pracy:
poniedziałek - piątek: 730 - 1530
Opłaty
Opłata skarbowa
- 17 zł - za wyciąg z ewidencji/zaświadczenie
Opłaty można dokonać:
- w kasie bezgotówkowej Urzędu Miejskiego w Radomiu - pok. 19, ul. Kilińskiego 30
- w opłatomacie - parter przy portierni, Urząd Miejski w Radomiu, ul. Kilińskiego 30
- na rachunek bankowy: Urząd Miejski w Radomiu, Wydział Budżetu i Podatków Nr 52 1240 3259 1111 0010 1340 6544
Termin załatwienia sprawy
Do 7 dni
W przypadku osobistego złożenia wniosku informacja może być udzielona od ręki.
Forma załatwienia sprawy
Wyciąg z ewidencji/zaświadczenie