Urząd Miejski w Radomiu

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Nr 702/2019 w sprawie: powołania Komisji Przetargowej w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę licencji na oprogramowanie do digitalizacji i archiwizacji dokumentów źródłowych dla ewidencji nieruchomości publicznych wraz z wdrożeniem i świadczeniem opieki autorskiej w ramach projektu „Nowoczesne rozwiązania w obszarze podatków i opłat lokalnych oraz zarządzania nieruchomościami dla 6 miast - członków Związku Miast Polskich.”

Metadane

Data publikacji : 18.07.2019
Data modyfikacji : 01.08.2019
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Radomiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Z up. Prezydenta Miasta – Michał Michalski Sekretarz Miasta
Osoba udostępniająca informację:
Magdalena Majcher Kancelaria Prezydenta
Osoba modyfikująca informację:
Magdalena Majcher

Opcje strony

do góry