Urząd Miejski w Radomiu

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Nr 3284/2018 w sprawie: powołania Komisji Przetargowej w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na usługę usuwania pojazdów (z wyłączeniem pojazdów przewożących towary niebezpieczne) z dróg w granicach administracyjnych miasta Radomia oraz prowadzenie całodobowego parkingu strzeżonego, na którym umieszcza się usunięte pojazdy na podstawie art. 50a i art.130a ustawy Prawo o ruchu drogowym.

Metadane

Data publikacji : 17.09.2018
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Radomiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
z up. Prezydenta Miasta - Michał Michalski - Sekretarz Miasta
Osoba udostępniająca informację:
Justyna Kacprzak Kancelaria Prezydenta

Opcje strony

do góry