Nr 924/2008 w sprawie powołania komisji przetargowej - wykonanie termomodernizacji dachów w budynkach ZSO nr 6, Zespołu Szkół Ekonomicznych, II LO im.M.Konopnickiej, Zespołu Szkół Samochodowych.
ZARZĄDZENIE NR 924/2008
PREZYDENTA MIASTA RADOMIA
z dnia 27 lutego 2008 roku
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowań
o udzielenie zamówień publicznych na wykonanie termomodernizacji dachów w budynkach: ZSO nr 6, Zespołu Szkół Elektronicznych, II L.O. im. M. Konopnickiej, Zespołu Szkół Samochodowych.
Na podstawie art. 19 i art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) oraz § 1-3 Zarządzenia
Nr 817/2008 Prezydenta Miasta Radomia z dnia 11 stycznia 2008 r. zarządzam, co następuje:
§ 1
Powołuję Komisję Przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych na zadania o nazwie:
1) ,,Termomodernizacja dachu na budynku ZSO nr-6 przy ul. Jana Kilińskiego 25”,
2) ,,Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Elektronicznych przy ul. Sadkowskiej 19 - dach”,
3) ,,Termomodernizacja budynku II L.O. im. M. Konopnickiej przy ul. Kusocińskiego 8 - dach”,
4) ,,Termomodernizacja dachu budynku dydaktycznym Zespołu Szkół Samochodowych przy ul. 25 Czerwca 66 w Radomiu”,
w składzie:
1. Szymon Bogusz - Kierownik w Wydziale Inwestycji Przewodniczący Komisji
2. Jan Pawlik - Kierownik w Wydziale Inwestycji Zastępca Przewodniczącego
3. Tomasz Nowakowski - Podinspektor w Wydziale Inwestycji Sekretarz Komisji
4. Leszek Pożyczka- Dyrektor Wydziału Edukacji, Sportu i Turystyki Członek Komisji
5. Grzegorz Panek- Inspektor w Wydziale Inwestycji Członek Komisji
§ 2
Wykonanie Zarządzenia powierzam Dyrektorowi Wydziału Inwestycji.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.