Nr 613/2007 w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotow. i przeprowadzenia postęp. o udzielenie zamów. publ. o nazwie: Zamówienie dodatkowe do zamów. publ. o nazwie Renowacja budynku przy ul.Reja 5 i jego adaptacja na cele społeczno-gospodarcze
ZARZĄDZENIE NR 613/2007
PREZYDENTA MIASTA RADOMIA
z dnia 24 września 2007 roku
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego o nazwie: „Zamówienie dodatkowe do zamówienia publicznego o nazwie „Renowacja budynku przy ul. Reja 5 w Radomiu i jego adaptacja na cele społeczno - gospodarcze”
Na podstawie art. 19 i art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami) oraz § 1-3 Zarządzenia
Nr 175/2007 Prezydenta Miasta Radomia z dnia 20 marca 2007 r. zarządzam, co następuje:
§ 1
Powołuję Komisję Przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o nazwie:
„Zamówienie dodatkowe do zamówienia publicznego o nazwie „Renowacja budynku przy
ul. Reja 5 w Radomiu i jego adaptacja na cele społeczno - gospodarcze”
w składzie:
1. Rafał Czajkowski - Sekretarz Miasta Radomia - Przewodniczący Komisji
2. Szymon Bogusz - Kierownik w Wydziale Inwestycji -Z-ca Przewodniczącego Komisji
3. Kamil Nowosielski - Inspektor w Wydziale Inwestycji - Sekretarz Komisji
4. Tadeusz Barabasz - Kierownik w Wydziale Inwestycji - Członek Komisji
5. Małgorzata Dziarmaga - Inspektor w Wydziale Inwestycji - Członek Komisji
§ 2
Wykonanie Zarządzenia powierzam Dyrektorowi Wydziału Inwestycji.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.