Nr 481/2007 w sprawie zmiany składu komisji przetargowej - dostawa urządzeń komputerowych
Zarządzenie Nr 481/2007
Prezydenta Miasta Radomia
z dnia 25 lipca 2007r.
w sprawie: zmiany składu komisji przetargowej powołanej w celu przygotowania
i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę urządzeń komputerowych
Na podstawie § 4 ust. 6 i 10 Regulaminu Organizacyjnego Miasta Radomia wprowadzonego Zarządzeniem Prezydenta Miasta Radomia nr 171/2007 z dnia 12 marca 2007r. i § 1 Zarządzenia Prezydenta Miasta Radomia nr 454/2006 z dnia 2 października 2006 r. w sprawie powoływania Komisji Przetargowej oraz wprowadzenia Regulaminu działania Komisji Przetargowej w procedurach przetargowych, których przedmiot zamówienia nie obejmuje projektów i robót budowlanych, zarządzam co następuje:
§ 1
W Zarządzeniu Nr 448/2007 Prezydenta Miasta Radomia z dnia 17 lipca 2007r.
w sprawie powołania Komisji przetargowej w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę urządzeń komputerowych dokonuję zmiany
w następujący sposób:
W miejsce pełniącego rolę Członka Komisji Kierownika M.O.D.G. i K - Jarosława Mikockiego powołuję Kierownika Referatu ds. Obsługi Nieruchomości w Wydziale Geodezji - Mirosławę Wilczyńską.
W miejsce pełniącego rolę Członka Komisji Informatyka w Wydziale Organizacyjnym - Marcina Majewskiego powołuję Inspektora w Wydziale Organizacyjnym - Jerzego Gębskiego.
Pozostałe zapisy nie ulegają zmianie.
§ 2
Wykonanie Zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.