Nr 243/2007 w sprawie powołania komisji przetargowej - termoizolacja budynku PSP nr 7 przy ul. Tybla - wymiana stolarki okiennej
ZARZĄDZENIE NR 243/2007
PREZYDENTA MIASTA RADOMIA
z dnia 23 kwietnia 2007 roku
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie o nazwie: „Termomodernizacja budynku PSP
nr 7 przy ul. Tybla w Radomiu - wymiana stolarki okiennej”
Na podstawie art. 19 i art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami) oraz § 1-3 Zarządzenia
Nr 175/2007 Prezydenta Miasta Radomia z dnia 20 marca 2007 r. zarządzam, co następuje:
§ 1
Powołuję Komisję Przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie o nazwie:
„Termomodernizacja budynku PSP nr 7 przy ul. Tybla w Radomiu - wymiana stolarki okiennej”
w składzie:
1. Ryszard Fałek - Wiceprezydent Miasta Radomia Przewodniczący Komisji
2. Szymon Bogusz - Kierownik w Wydziale Inwestycji Zastępca Przewodniczącego
3. Kamil Nowosielski - Podinspektor w Wydziale Inwestycji Sekretarz Komisji
4. Jan Pawlik - Kierownik w Wydziale Inwestycji Członek Komisji
5. Maciej Wiśniewski- Inspektor w Wydziale Inwestycji Członek Komisji
§ 2
Wykonanie Zarządzenia powierzam Dyrektorowi Wydziału Inwestycji.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.