Urząd Miejski w Radomiu

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Nr 58/2007


 

 

 

 

 

ZARZADZENIE NR 58/2007

 

 

 

PREZYDENTA MIASTA RADOMIA

 

z dnia 26 stycznia 2007 r.

 

 

 

w sprawie: powołania Zespołu ds. Poprawy Bezpieczeństwa w Ruchu Drogowym .

 

 

 

Na podstawie §4 ust. 8 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego
w Radomiu stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr 536/2005 z dnia 30 grudnia 2005 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Radomiu zarządzam co następuje:

 

 

 

 

 

§ 1

 

 

 

Powołuję Zespół ds. Poprawy Bezpieczeństwa w Ruchu Drogowym na terenie Miasta Radomia w składzie:

 

 

 

1. Przewodniczący - Pan Rafał Czajkowski - Sekretarz Miasta Radomia.

 

2. Wiceprzewodniczący - Pan Czesław Gąsiorowski - Kierownik Referatu Biura

 

Ochrony Urzędu Miejskiego w Radomiu.

 

3. Wiceprzewodniczący - Pan Bogumił Leśniewski - Koordynator podprogramu

 

„ Bezpieczny i Racjonalny Ruch Drogowy”.

 

4. Członek - Pani Joanna Górska - Dyrektor Biura Ochrony Urzędu Miejskiego

 

w Radomiu.

 

5. Członek - Pan Leszek Ruszczyk - Dyrektor Wydziału Infrastruktury Urzędu

 

Miejskiego w Radomiu.

 

6. Członek - Pan Marek Czyż - Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji

 

w Radomiu.

 

7. Członek - Pan Tomasz Chojecki - Naczelnik Sekcji Prewencji Komendy

 

Policji Miejskiej w Radomiu.

 

8. Członek - Władysław Król - Starszy Projektant Miejskiej Pracowni

 

Urbanistycznej w Radomiu.

 

9. Członek - Pan Wiesław Zajul - Zastępca Komendanta Straży Miejskiej w

 

w Radomiu.

 

10. Członek - Pan Marian Witkowski - Przedstawiciel Automobilklubu Radomskiego

 

w Radomiu.

 

11. Członek- Pan Zbigniew Mazurkiewicz - Przedstawiciel Wojewódzkiego Ośrodka

 

Ruchu Drogowego w Radomiu.

 

12. Członek - Pan Andrzej Piszczyk - Członek Stowarzyszenia „ Bezpieczne Miasto”

 

w Radomiu i Koordynator programu „ Bezpieczna Droga do Szkoły”

 

13. Członek - Pan Adam Jagodziński - Członek Stowarzyszenia „Bezpieczne

 

Miasto” w Radomiu..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

§ 2

 

 

 

Zadaniem Zespołu ds. Bezpieczeństwa w Ruchu Drogowym będzie koordynacja zadań na terenie miasta Radomia a w szczególności:

  1.  

    Identyfikacja, selekcja i poprawa niebezpiecznych miejsc i odcinków w zakresie bezpieczeństwa w ruchu drogowym

  2.  

    Uporządkowanie infrastruktury drogowej w zakresie - prawidłowego oznakowania pionowego i poziomego.

  3.  

    Inne zadania wynikające z zakresu poprawy bezpieczeństwa w ruchu drogowym.

 

 

 

 

 

§ 3

 

 

 

Przewodniczący Zespołu będzie mi składał sprawozdanie z działalności Zespołu min 1 raz na dwa miesiące.

 

 

 

§ 4

 

 

 

Obsługę biurową zapewni Biuro Ochrony Urzędu Miejskiego w Radomiu.

 

 

 

§ 5

 

 

 

Traci moc Zarządzenie nr 228/05 Prezydenta Miasta Radomia z dnia 15 czerwca 2005 roku w sprawie powołania Zespołu ds. Poprawy Bezpieczeństwa w Ruchu Drogowym i Zarządzenie Nr 413/05 Prezydenta Miasta Radomia z dnia 11 października 2005 roku zmieniające Zarządzenie nr 228/05 Prezydenta Miasta Radomia z dnia 15 czerwca 2005 roku w sprawie powołania Zespołu ds. Poprawy Bezpieczeństwa w Ruchu Drogowym

 

 

 

§ 6

 

 

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Metadane

Data publikacji : 29.01.2007
Data modyfikacji : 19.01.2011
Obowiązuje od : 29.01.2007
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Radomiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Biuro Ochrony, osoba odpowiedzialna Dyrektor Joanna Górska
Osoba udostępniająca informację:
Justyna Kacprzak
Osoba modyfikująca informację:
Magdalena Majcher

Opcje strony

do góry