Nr 247/2005
ZARZĄDZENIE NR247/2005
PREZYDENTA MIASTA RADOMIA
z dnia 23 czerwca 2005 roku
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie o nazwie:
,,Przebudowa boiska piłkarskiego o nawierzchni trawiastej na nawierzchnię syntetyczną (sztuczna trawa) przy obiektach MOSiR w Radomiu ul. dr Tytusa Chałubińskiego”.
Na podstawie art. 19 i art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami) oraz § 1-3 Zarządzenia
Nr 58/2005 Prezydenta Miasta Radomia z dnia 14 lutego 2005 roku zarządzam, co następuje:
§1
Powołuję Komisję Przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie o nazwie:
,,Przebudowa boiska piłkarskiego o nawierzchni trawiastej na nawierzchnię syntetyczną (sztuczna trawa) przy obiektach MOSiR w Radomiu ul. Dr Tytusa Chałubińskiego”.
w składzie:
1. Anna Szczepańska - Wiceprezydent Miasta Radomia - Przewodniczący Komisji
2. Szymon Bogusz - Kierownik w Wydziale Inwestycji - Z-ca Przewodniczącego Komisji
3. Lech Zawisza - Inspektor w Wydziale Inwestycji - Sekretarz Komisji
4. Jan Pawlik - Kierownik w Wydziale Inwestycji - Członek Komisji
§2
Wykonanie Zarządzenia powierzam Dyrektorowi Wydziału Inwestycji.
§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.