Urząd Miejski w Radomiu

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Nr 247/2005


ZARZĄDZENIE NR247/2005

PREZYDENTA MIASTA RADOMIA

z dnia 23 czerwca 2005 roku

w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie o nazwie:

,,Przebudowa boiska piłkarskiego o nawierzchni trawiastej na nawierzchnię syntetyczną (sztuczna trawa) przy obiektach MOSiR w Radomiu ul. dr Tytusa Chałubińskiego”.

Na podstawie art. 19 i art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami) oraz § 1-3 Zarządzenia
Nr 58/2005 Prezydenta Miasta Radomia z dnia 14 lutego 2005 roku zarządzam, co następuje:

§1

Powołuję Komisję Przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie o nazwie:

,,Przebudowa boiska piłkarskiego o nawierzchni trawiastej na nawierzchnię syntetyczną (sztuczna trawa) przy obiektach MOSiR w Radomiu ul. Dr Tytusa Chałubińskiego”.

w składzie:

1. Anna Szczepańska - Wiceprezydent Miasta Radomia - Przewodniczący Komisji

2. Szymon Bogusz - Kierownik w Wydziale Inwestycji - Z-ca Przewodniczącego Komisji

3. Lech Zawisza - Inspektor w Wydziale Inwestycji - Sekretarz Komisji

4. Jan Pawlik - Kierownik w Wydziale Inwestycji - Członek Komisji

§2

Wykonanie Zarządzenia powierzam Dyrektorowi Wydziału Inwestycji.

§3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Metadane

Data publikacji : 27.06.2005
Obowiązuje od : 27.06.2005
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Radomiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Wudział Inwestycji, osoba odpowiedzialna Dyrektor Eugeniusz Kaczmarek
Osoba udostępniająca informację:
Krystyna Kołodziejska

Opcje strony

do góry