Urząd Miejski w Radomiu

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Nr 73/2005


Z A R Z Ą D Z E N I E Nr 73/2005

PREZYDENTA MIASTA RADOMIA

z dnia 21 lutego 2005 roku

w sprawie wprowadzenia zmian do Regulaminu Pracy

Urzędu Miejskiego w Radomiu

Na podstawie art. 1042 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeksu Pracy (Dz.U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94 z późn.zm.) oraz § 4 ust. 3 i 8 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Radomiu zatwierdzonego Zarządzeniem Nr 396/2003 Prezydenta Miasta Radomia z dnia 31 grudnia 2003 r. zarządzam, co następuje:

§ 1.

W Rozdziale V w § 18 Załącznika do Zarządzenia Nr 324/2003 Prezydenta Miasta Radomia z dnia 22 września 2003 r. w sprawie Regulaminu Pracy Urzędu Miejskiego w Radomiu wprowadzam zmianę polegającą na dopisaniu pkt 2a w brzmieniu:

„2a” Wynagrodzenie za pracę wykonywaną w ramach robót publicznych organizowanych przez Urząd Miejski, a nadzorowanych przez Zakład Usług Komunalnych w Radomiu płatne jest co miesiąc z dołu w dniu 10-go każdego miesiąca za poprzedni miesiąc; jeżeli ten dzień jest dniem wolnym od pracy, wynagrodzenie wypłaca się w dniu poprzednim.”

§ 2.

Wykonanie Zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta.

§ 3.

Zarządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia podania go do wiadomości pracowników.

Metadane

Data publikacji : 28.02.2005
Obowiązuje od : 21.02.2005
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Radomiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Wydział Organizacyjny
Osoba udostępniająca informację:
Admin

Opcje strony

do góry