Nr 72/2005
Zarządzenie Nr 72/ 2005
Prezydenta Miasta Radomia
z dnia 21 lutego 2005r.
w sprawie: powołania komisji przetargowej w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę mebli biurowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Radomiu
Na podstawie § 4 ust. 8 Regulaminu Organizacyjnego Miasta Radomia wprowadzonego Zarządzeniem Prezydenta Miasta Radomia nr 396/2003 z dnia 31 grudnia 2003r. i § 1 Zarządzenia Prezydenta Miasta Radomia nr 353/2004 z dnia 30 września 2004 r. w sprawie powoływania Komisji Przetargowej oraz wprowadzenia Regulaminu działania Komisji Przetargowej w procedurach przetargowych, których przedmiot zamówienia nie obejmuje projektów i robót budowlanych, zarządzam co następuje:
§ 1
Powołuję Komisję Przetargową, której zadaniem jest przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 60.000 na dostawę mebli biurowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Radomiu, w składzie:
Przewodniczący Komisji: Anna Angeleska - Dyrektor Wydziału Organizacyjnego
Zastępca Przewodniczącego: Jan Gniadek - Inspektor w Wydziale Organizacyjnym
Sekretarz Komisji: Bożena Wiederek - Kierownik Zespołu Zamówień Publicznych
Członek Komisji: Konrad Wasiak - Radca Prawny
§ 2
Komisja zobowiązana jest do wykonania zadań, określonych w Regulaminie działania Komisji Przetargowej w procedurach przetargowych, których przedmiot zamówienia nie obejmuje projektów i robót budowlanych stanowiącym załącznik nr 1 do Zarządzenia Prezydenta Miasta Radomia nr 353/2004 z dnia 30 września 2004 r.
Komisję obowiązuje stosowanie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19, poz. 177 z późn. zm.)
§ 3
Wykonanie Zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.