Urząd Miejski w Radomiu

Obwieszczenie z dnia 29 grudnia 2015 r. OŚR.6131.1056.2015.KW2 dot. wszcz. postępowania administracyjnego w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów z terenu nieruchomości położonej w Radomiu przy ul. Rodziny Ziętalów 5.

                                                                                          Radom, dnia 29 grudnia 2015 r. 

OŚR.6131.1056.2015.KW2

 

Obwieszczenie

Prezydenta Miasta Radomia

Na podstawie art. 61 § 4 oraz art. 49 § 1 ustawy z dnia 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. 2013, poz. 267 ze zmianami), zwane dalej k.p.a.,
w związku z art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16.04.2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. 2015. poz.  1651 tekst jednolity) zawiadamiam, że wnioskiem z dnia 12.11.2015 r. (data wpływu 16.12.2015 r.) Jerzego Rogali - pełnomocnika Pawła Redestowicza zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów z terenu nieruchomości o numerze ewidencyjnym 147/16 położonej w Radomiu przy
ul. Rodziny Ziętalów 5.

W związku z powyższym informuję, że w dniu  25.01.2016 r. o godz. 12.30
na terenie ww. nieruchomości odbędą się oględziny drzew i krzewów wyszczególnionych we wniosku.

W toku prowadzonego postępowania strony mają prawo do czynnego udziału
w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji do wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań (art. 10 § 1 k.p.a.).

W związku z tym, że liczba stron przekracza 20, zgodnie z art. 49 k.p.a. niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości poprzez:

- wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Radomiu ul. Jana Kilińskiego 30

- umieszczenie na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Radomiu http://bip.radom.pl/
w dziale środowisko-zieleń-obwieszczenia dotyczące drzew i krzewów.

Na podstawie art. 49 k.p.a. zawiadomienie uznaje się za doręczone stronom postepowania, po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia.

Biorąc pod uwagę konieczność przeprowadzenia oględzin w terenie, zgodnie z art. 36 k.p.a., termin załatwienia niniejszej sprawy zostaje przedłużony do dnia
12.02.2016 r.

 

 

 

 

 

/-/ z up. Prezydenta Miasta Radomia, mgr inż. Małgorzata Pietraszewska, Kierownik Referatu Zieleni i Rolnictwa

 

 

 

                                                                      

Metadane

Data publikacji : 29.12.2015
Data modyfikacji : 20.01.2016
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Radomiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Bernadeta Siek
Osoba udostępniająca informację:
Bernadeta Siek Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa
Osoba modyfikująca informację:
Bernadeta Siek

Opcje strony

do góry