Zawiadomienie - wszczęcie postępowania w sprawie wydania decyzji środowiskowej dla przedsięwzięcia: budowa ul. Łącznej i ul. Głuchej w Radomiu
Radom, dnia 26 czerwca 2008 r.
OŚR.III.DK.7691 –34/08
Obwieszczenie
Prezydenta Miasta Radomia
o wszczęciu postępowania
Na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz.1071 z późn. zm.)
z a w i a d a m i a m
że w dniu 24.06.2008 r. na wniosek Andrzeja Piekarskiego pełnomocnika Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji z siedzibą w Radomiu przy ul. Traugutta 30/30a zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia polegającego na budowie ulicy Łącznej i ulicy Głuchej w Radomiu jako ciągu pieszo-jezdnego na odcinku od ulicy Gajowej do ulicy Czarnej wraz z infrastrukturą techniczną.
Informuję więc o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z art.10 K.p.a. do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium.
Strony mogą zapoznać się z dokumentami sprawy w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Radomiu przy ul. Kilińskiego 30, pokój nr 315 w godzinach od 8oo do 16oo w poniedziałki i od 730 do 1530 we wtorki, środy, czwartki i piątki.
W związku z tym, że liczba stron postępowania przekracza 20, zgodnie z art.46a ust.5 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz.150 z późn. zm.) oraz art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości poprzez:
· wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Radomiu ul. Jana Kilińskiego 30,
· umieszczenie na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Radomiu www.bip.radom.pl w dziale środowisko – inwestycje wpływające na środowisko.
/-/ Z up. Prezydenta Miasta dyrektor wydziału Grażyna Krugły