Urząd Miejski w Radomiu

LXIV Nadzwyczajna Sesja Rady Miejskiej w Radomiu


LXIV Nadzwyczajna Sesja Rady Miejskiej w Radomiu w dniu 12 czerwca 2006r. o godz. 12 (po zakończeniu LXIII sesji), sala Urzędu Stanu Cywilnego w Radomiu, ul. Moniuszki 9.

Porządek sesji:

1. Sprawozdanie Prezydenta nt. stopnia realizacji zadania „Budowa zakładu utylizacji odpadów komunalnych” i harmonogramu docelowego zrealizowania:

a) zadawanie pytań,

b) dyskusja i wnioski.

2. Informacja Prezydenta nt. rozstrzygnięcia konkursu na „inżyniera kontraktu” i podpisanej z nim umowy:

a) wystąpienie inżyniera kontraktu w świetle gwarancji wywiązania się z umowy,

b) zadawanie pytań,

b) dyskusja i wnioski.

3. Informacja Prezydenta nt. rozstrzygnięcia przetargu na wykonawcę zadania:

a) wystąpienie wykonawcy w świetle gwarancji terminowego uruchomienia ZUOK oraz

wywiązania się umowy ze zleceniodawcą,

b) zadawanie pytań,

c) dyskusja i wnioski.

4. Wystąpienie ekspertów zaproponowanych m. in. przez wnioskodawców.

5. Stanowisko Rady Miejskiej nt. budowy Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych.

Przewodniczący Rady Miejskiej

Tadeusz Henryk Derlatka

Metadane

Data publikacji : 12.06.2006
Obowiązuje od : 12.06.2006
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Radomiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Biuro Rady Miejskiej
Osoba udostępniająca informację:
Agata Gierczak

Opcje strony

do góry