Sposób przyjmowania i załatwiania spraw
Sposób przyjmowania i załatwiania spraw zawiera instrukcja kancelaryjna zawarta
w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. 2011 nr 14 poz.67) i Statut Szkoły.
Korespondencję proszę kierować na adres:
Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 28 im. Adama Mickiewicza
ul. Jaracza 8, 26-600 Radom
Telefony:
Sekretariat Tel./fax. 48 340 46 10
księgowość: 48 340 46 12
Mailowo:
Osobiście:
W sekretariacie szkoły czynnym od poniedziałku do piątku
w godzinach 8.00 - 15.00
Sekretariat szkoły udziela szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw.
Korespondencję można dostarczać osobiście, drogą pocztową, drogą elektroniczną
Pisma przychodzące i wychodzące przechowywane są w teczkach zgodnie z rzeczowym wykazem akt.
Sprawy nie wymagające formy pisemnej odpowiedzi załatwiane są niezwłocznie ustnie.