Godziny przyjęć interesantów
Sprawy uczniów i rodziców załatwiane są w dniach pracy szkoły w godzinach od 900 do 1400.
Dyrektor i Wicedyrektorzy szkoły Publicznej Szkoły Podstawowej nr 23 im. Stefana Żeromskiego w Radomiu przyjmują interesantów w dniach i godzinach pracy szkoły.
Skargi i wnioski można składać:
- drogą korespondencyjną, kierując skargę lub wniosek na adres:
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 23
ul. Gajowa 60
26 - 600 Radom
- telefonicznie: +48 483665288, faksem: +48 483664191
- pocztą elektroniczną: sekretariat@psp23.radom.pl
- osobiście w godzinach pracy sekretariatu
Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z Kodeksem Postępowania Administracyjnego. Sekretariat szkoły udziela szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw.