Urząd Miejski w Radomiu

 

Aktem prawnym regulującym sposób przyjmowania i załatwiania spraw jest ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 1960 r., Nr 30, poz. 168 ze zmianami) oraz Instrukcja kancelaryjna Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 21 im. ks. Jana Twardowskiego w Radomiu.

  •  Sekretariat szkoły przyjmuje pisma, wnioski i podania interesantów.
  •  Korespondencję można dostarczyć osobiście lub drogą korespondencyjną.
  •  Sekretariat szkoły udziela szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw.

Metadane

Data publikacji : 06.02.2013
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Radomiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Dyrektor szkoły- Robert Bartkiewicz
Osoba udostępniająca informację:
Jolanta Kwiatkowska Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 21
Osoba modyfikująca informację:
Jolanta Kwiatkowska

Opcje strony

do góry